| Autor |
Missatge |
|
|
| < Fòrum general ~ assamblea d'estudiants dia 19 de setembre |
|
Publicat:
Ds 06 Oct, 2007 19:22
|
|
|
Admin dels fòrums
Registrat: 22 Mar 2005
Missatges: 654
Ubicació: 01100010 01100011 01101110
|
|
Nens, algú que anés a Madrid pot explicar algo? De moment, si voleu anar fent boca, us podeu passar per aquest fil de +Arq i aquest altre de la ETSAS, que sembla que estan mobilitzant-se a saco. En aquest últim fil hi ha com una "retransmisió" de la taula rodona i després algunes conclusions.
Per cert, que hi ha un parell de comentaris molt escuets sobre la representació de Barcelona que m'ha semblat entendre com que hi hagés discrepàncies o mal rollo per algo.... algú ho pot aclarir?
Va nens, que estem a la espera per els passos a seguir!
I MERCIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!! |
_________________ ~~Participa! La teva opinió és interessant.~~
Consulta les normes abans d'obrir cap tema nou. |
|
|
|
|
 |
|
Publicat:
Dg 07 Oct, 2007 03:19
|
|
|
YanveteranA
Registrat: 24 Mar 2005
Missatges: 458
Ubicació: una ciutat que baixa de la muntanya per mulllar els peus al mar...
|
|
Tot el que ha sortit a la premsa sobre aquest tema:
Link a el Pais
decepcionant, tenint en compte que un dels objectius de la taula rodona era arribar a la premsa...
i bueno, encara no puc dir res en segur, però pel que he sentit alguns representants de barcelona van marxar de la sala (quedant fatal, sí), pel que es veu perquè la que es deia "representant dels estudiants" va fer una exposició completament diferent al que s'havia acordat, a part de problemes organitzatius (si algú va veure la retransmisió s'haurà adonat que els de sevilla van acaparar per complet el torn de paraula...).
esperem que algú dels que va assistir en primera persona ens pugui explicar més coses.
per cert, mi k, gràcies per l'enllaç, se li haurà d'agrair a "torchondo" la retransmissió per escrit de la taula.
yan |
_________________ Hay gente que nunca estubo loca. No quiero imaginar la horrible pesadilla que debe ser vivir así. |
|
|
|
|
 |
|
Publicat:
Dt 09 Oct, 2007 19:48
|
|
|
Admin dels fòrums
|
|
|
|
|
 |
|
Publicat:
Dc 10 Oct, 2007 01:09
|
|
|
arquitecte? :D
Registrat: 09 Set 2005
Missatges: 272
Ubicació: St Cugat
|
|
a mi tambe m'agradaria que es comentes... vavava que algu digui algo!  |
_________________ "if you never try, you'll never know" |
|
|
|
|
 |
|
Publicat:
Dl 15 Oct, 2007 19:43
|
|
|
Admin dels fòrums
|
|
i doncs? els que no passem gaire x la uni no ens enterem de res...  |
_________________ ~~Participa! La teva opinió és interessant.~~
Consulta les normes abans d'obrir cap tema nou. |
|
|
|
|
 |
|
Publicat:
Dl 15 Oct, 2007 21:18
|
|
|
Compensable
Registrat: 17 Set 2005
Missatges: 452
Ubicació: Barcelona
|
|
| Doncs jo el dia de la taula rodona tampoc vaig poder anar i només m'he enterat d'algo pels links als fòrums que heu posat. Si algú en sap quelcom i li ve de gust escriure endavant, ens ho llegirem de gust. Ah, i sabeu algo del tema de que la gent de Barcelona va abandonar la taula rodona (m'ha semblat llegir que perque no estaven gaire d'acord com s'estava duent el tema i del que es parlava) |
|
|
 |
|
Publicat:
Dl 15 Oct, 2007 22:00
|
|
|
arquitecte? :D
Registrat: 09 Set 2005
Missatges: 272
Ubicació: St Cugat
|
|
algo he sentit a dir d'aixo de que els de bcn van abandonar la sala... pero no recordo detalls! a veure si algu explica!  |
_________________ "if you never try, you'll never know" |
|
|
|
|
 |
 |
|   |
|
|
|